جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن
سرخط خبرها

کنایه عجیب میثاقی به عادل فردوسی‌پور+ ویدئو

  • کد خبر: ۶۱۶۶۵
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
  • ۴
کنایه عجیب میثاقی به عادل فردوسی‌پور+ ویدئو
در برنامه فوتبال برتر شب گذشته تیم محمدرضا میثاقی کنایه‌ای عجیب به عادل فردوسی پور زدند و او را جزو دسته خائنین نامیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر در کلیپی که به ماجرای میزبانی بحرین توسط AFC پرداخته شده بود، تیم محمدحسین میثاقی در اقدامی عجیب به عادل فردوسی پور و گزارشش برای لایو اینستاگرامی AFC در فینال لیگ قهرمانان آسیا متلک انداختند و حتی او را جزو دسته خائنین نامیدند!

ویدئو متلک فوتبال برتر به فردوسی پور

تعداد بازدید : 3027

 

گفتنی است برنامه فوتبال برتر جانشین برنامه ۹۰ شد و میثاقی بر صندلی عادل فردوسی پور نشست. از آن روز‌ها تاکنون حواشی فراوانی در این خصوص همواره مطرح شده و در یکی از نظرسنجی‌های صداوسیما در رابطه با میزان مخاطب، فوتبال برتر در رده‌ای پایین‌تر نسبت به برنامه‌های طبیب، زلال احکام و ... قرار گرفته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمدنوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
2
5
چرافردوسی پوربردین واین یارو زپرنی ریقورو آوردین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
1
0
ای بابا دیگه این حجم انبوه از میهن پرستی سلبریتی ها عادی شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
1
0
مگه زلال احکام و طبیبب چشه، که می گی حتی ازین دو برنامه هم پایین تر بووود ...؟! متاسفم واسه سایتتون...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
0
0
این آدم در حد و اندازه فردوسی پوره که بخوایم جایگزین ببینیمش عادل فردوسی باسواد با اطلاعات خیلی بالا کار میکرد این شاگرد ضعیف اون آدمه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->